مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 10:262018-11-21سياسي

مشکلات پیش رو را با تفکر و باور بسیجی می توانیم حل کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مسعود پزشکیان در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 30 آبان 97) گفت: بسیج شجره طیبه ای است که کشور ما به پشتوانه آن توانست در مقابل تمام قدرت هایی که تصمیم داشتند و اراده کرده بودند که انقلاب .

- نایب رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: کشور ما به پشتوانه شجره طیبه بسیج در مقابل دشمنان ایستاد و انقلاب به مسیر خود ادامه داد و نتیجه آن شد که ما امروز به اینجا برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مسعود پزشکیان در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 30 آبان 97) گفت: بسیج شجره طیبه ای است که کشور ما به پشتوانه آن توانست در مقابل تمام قدرت هایی که تصمیم داشتند و اراده کرده بودند که انقلاب ما را زمین گیر کنند و روند گذشته ادامه پیدا کند بایستد و انقلاب با قدرت ادامه پیدا کرد و توانستیم به اینجا برسیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من بر این باور هستم که برای حل مشکلات آینده کشورمان و برای حل مشکلاتی که امروز با آن مواجه ایم همان باور و اعتقاد را نیاز داریم که در زمان جنگ همه مردم ما برای حفظ آب و خاک مان با تمام وجودشان در صحنه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات پیش رو را با تفکر و باور بسیجی می توانیم حل کنیم

مشکلات پیش رو را با تفکر و باور بسیجی می توانیم حل کنیم