مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 09:452018-11-21اقتصادي

گشایش مسیر جدید توسعه روابط ایران و عراق


رییس کمیسیون گردشگری، اقتصاد هنر و اقتصاد ورزش اتاق بازرگانی سنندج با اشاره به نگاه رؤسای جمهور دو کشور ایران و عراق در نشست چند روز پیش تهران، - گفت: مسیر جدیدی پیش روی توسعه روابط ایران و عراق گشوده شده و در این میان نقش استان کردستان کلیدی و تاثیرگذار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نجیب اداک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گردشگری سلامت کشور برای دستیابی به چشم انداز پیش بینی شده نیازمند حضور و همراهی رسانه های بین المللی است.

وی افزود: گردشگری سلامت به عنوان یکی از بازارهای پردرآمد جهان می تواند با توجه به اشتراکات فراوان ایران و عراق به فرصت مغتنم گسترش همکاری تهران و بغداد در بخش گردشگری و تجارت دوجانبه تبدیل شود.

اداک افزود: جمهوری اسلامی ایران با توسعه دانش پزشکی متخصصان خود و بهره مندی از پزشکان و جراحان متخصص و فوق تخصص مقصد بسیاری از مردم کشورهای همسایه از جمله عراق برای درمان بیماری های لاعلاج جسمی یا انجام اعمال جراحی پیشرفته است.

رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی سنندج بیان کرد: آمارهای جهانی، صنعت گردشگری را دومین صنعت پردرآمد می خواند و از حوزه سلامت به عنوان سومین بازار پردرآمد در جهان یاد می شود که در کشورهای پیشرفته بیش از 10 درصد از تولید ناخالص ملی را تشکیل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش مسیر جدید توسعه روابط ایران و عراق

گشایش مسیر جدید توسعه روابط ایران و عراق