مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 08:362018-11-21پزشكي

بیماران پوکی استخوان نگران بیمه داروها نباشند+ فیلم


ایراج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره صحت خروج دارو های بیماران پوکی استخوان از پوشش بیمه گفت: - حریرچی بیان کرد: ما بررسی های لازم را انجام می دهیم که قیمت عرضه این دارو آیا مناسب است یا خیر، و در تلاشیم به سطحی برسانیم که دارو ها تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

ایراج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، درباره صحت خروج دارو های بیماران پوکی استخوان از پوشش بیمه گفت: بیماری پوکی استخوان انواع بیماری های دیگر کماکان تحت پوشش هستند و خبری که اخیرا منتشر شده و پیگیری رسانه ای می شود در مورد یک داروی خاص است.

وی ادامه داد: داروی مورد نظر درمورد برخی از انواع پوکی استخوان بکار گرفته می شود و آن دارو قرار بوده است با معیار های قیمتی ما و در مقایسه با قیمت جهانی و در مقایسه با تاثیرگذاری مناسب در جامعه با قیمت مناسب عرضه شود؛ خوشبختانه تهییه کننده گان دارو مذاکراتی انجام داده اند و تقریبا قیمت فعلی که در بازار عرضه می شود 45 درصد کاسته اند.

حریرچی بیان کرد: ما بررسی های لازم را انجام می دهیم که قیمت عرضه این دارو آیا مناسب است یا خیر، و در تلاشیم به سطحی برسانیم که دارو ها تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران پوکی استخوان نگران بیمه داروها نباشند+ فیلم

بیماران پوکی استخوان نگران بیمه داروها نباشند+ فیلم