مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 21:562018-11-20اقتصادي

نگرانی قاچاق سوخت ومواد غذایی/تکلیف خودروسازان در قبال فروش قطعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست ویژه فراکسیون اشتغال و تولید مجلس که عصر امروز (سه شنبه، 29 آبان ماه) برگزار شد، - وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به وضعیت خودروسازان، گفت: خودروسازان باید به تعهدات خود در قبال قرارداد های فروش قطعی عمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست ویژه فراکسیون اشتغال و تولید مجلس که عصر امروز (سه شنبه، 29 آبان ماه) برگزار شد، با اشاره به ضرورت حمایت از جریان تولید و اشتغال در کشور، گفت: ما برای حمایت از این حوزه برنامه های مدونی داریم و قطعا از این بخش پشتیبانی لازم صورت می گیرد.

وی ادامه داد: یکی از مسائل مهم و مورد توجه در وزارت صمت مسئله تنظیم بازار است از این رو دولت تاکنون در بحث ساماندهی کالا های اساسی کم کاری نکرده و میزان قابل توجهی ارز دولتی برای این حوزه اختصاص داده است و امروز نسبت به دوره های قبل 20 تا 30 درصد ما بیشتر کالای اساسی تامین و ذخیره کرده ایم و خوشبختانه تا پایان سال و حتی سال 98 دغدغه ای در این رابطه نداریم.

رحمانی بر ضرورت نظارت بیشتر بر فرآیند توزیع کالا های اساسی در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: ما در شرایط کنونی به کالا های اساسی ارز اختصاص می دهیم و این کالا در شبکه توزیع می شود، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی قاچاق سوخت ومواد غذایی/تکلیف خودروسازان در قبال فروش قطعی

نگرانی قاچاق سوخت ومواد غذایی/تکلیف خودروسازان در قبال فروش قطعی