مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 16:412018-11-20اقتصادي

ارزش هر سهام عدالت چقدر است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اشرف پوری حسینی پیرامون اظهارات معاون اول رییس جمهور درباره ارزش حدود 13 تا 14 میلیون تومانی سهام عدالت گفت: - رییس کل سازمان خصوصی سازی گفت: ارزش اسمی سهام عدالت عموم مشمولان معادل 532 هزار تومان است که با احتساب چهار برابر شدن این ارزش، این سهم برای هر مشمول حدود 2 میلیون و 200 هزار تومان ارزش دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اشرف پوری حسینی پیرامون اظهارات معاون اول رییس جمهور درباره ارزش حدود 13 تا 14 میلیون تومانی سهام عدالت گفت: ارزش اسمی سهام عدالت عموم مشمولانی که این دارایی به آن ها واگذار شده، معادل 532 هزار تومان است که با احتساب چهار برابر شدن این ارزش، این سهام در حدود 2 میلیون و 200 هزار تومان ارزش دارد.

وی ادامه داد: چنانچه این رقم در عدد 5 به عنوان مبنای تعداد یک خانوار ضرب شود، رقمی در حدود 12 میلیون تومان به عنوان ارزش سهام عدالت به دست می آید.

رییس کل سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه این مبلغ تنها برای مشمولانی که از تخفیف واگذاری سهام عدالت برخوردار هستند، دارای ارزش حدود 4.

5 میلیون تومانی است، گفت: این تعداد از مشمولان که شامل 6 میلیون نفر ایرانی می شوند و همچنین سایر اشخاصی که الباقی وجه مورد نیاز برای تسویه واگذاری سهام عدالت را پرداخت کرده اند، محاسبه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش هر سهام عدالت چقدر است؟

ارزش هر سهام عدالت چقدر است؟