مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 16:112018-11-20فرهنگي

هفتادمین شماره نشریه دانشجویان منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفتادمین شماره نشریه سراسری دانشجویان با مدیرمسئولی ودود حیدری با موضوع 100 پیشنهاد در قالب فیلم، - هفتادمین شماره نشریه سراسر دانشجویان با عنوان از ما به شما نصیحت منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفتادمین شماره نشریه سراسری دانشجویان با مدیرمسئولی ودود حیدری با موضوع 100 پیشنهاد در قالب فیلم، کتاب و مستند برای دانشجویان علاقه مند منتشر شد.

از ما به شما نصیحت ، تیتر اصلی این شماره دانشجویان است که در ابتکاری جالب با نظرسنجی با 30 فعال سابق دانشجویی، 100 پیشنهاد در قالب معرفی فیلم، کتاب و مستند برای علاقه مندان به فعالیت در تشکل های دانشجویی ارائه شده است.

عباس عبدی، مهدی فضائلی، حسین دهباشی، امیرحسین ثابتی، جواد موگویی، حسین نقاشی، احسان فیض آبادی، علی خضریان، سید محمدرضا حسینی، محمدصادق شهبازی، محمدرضا باقری، محمدحسین قائد شرف، محمدرضا کردلو، محمد افکانه، وجیهه سامانی، میکاییل دیانی، معین احمدیان، علیرضا جلولی، محمد علیبیگی، وحید محرابیان، علی بیانی، مسعود براتی، حسن ثابتی افرادی هستند که هر کدام اسامی نزدیک به 5 کتاب، 5 مستند و 5 فیلم را در این زمینه مطرح کردند و پرتکرار ترین این پیشنهادات در این شماره منتشر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتادمین شماره نشریه دانشجویان منتشر شد

هفتادمین شماره نشریه دانشجویان منتشر شد