مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 15:202018-11-20اقتصادي

دامادهای آینده مهریه های سنگین را نپذیرند


مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با اشاره به عدم پذیرش مهریه های سنگین گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و عدم استطاعت مالی در پرداخت مهریه دامادهای آینده نباید این مهریه های سنگین را بپذیرند.

- یداله روحانی منش در گفت وگو با ایسنا، افزود: در حال حاضر 102 تن به علت ناتوانی در پرداخت مهریه های سنگین در زندان به سرمی برند که در 7 ماهه امسال 16 زندانی مهریه آزاد شدند.

وی ادامه داد: جوانی به علت عدم پرداخت مهریه خود که 1367 عدد سکه تمام بهار آزادی بود، اکنون در زندان به سر می برد که با میانجیگری ریش سفیدان و بزرگان تعداد 700سکه توسط زوجه بخشیده شده و تعداد 14 سکه به عنوان پیش پرداخت پرداخت شده است.

روحانی منش ادامه داد: تعداد 21 سکه به صورت اقساط پرداخت شده بود که مقرر شد مابقی سکه به صورت اقساطی هر 2 ماه پرداخت شود اما نوسانات و تورم سکه این جوان را به دردسر انداخت.

وی با بیان اینکه این جوان 30 ساله در سال 88 ازدواج کرده است، تصریح کرد: این جوان اکنون در زندان به سر می برد و ستاد دیه برای حل مشکل و پرداخت بدهی این جوان تمام تلاش خود را می کند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان در پایان تأکید کرد: خانواده و زوج نباید مهریه هایی که خارج از توان پرداخت آنها است، قبول کنند و تعیین مهریه باید بر اساس منطق و دارایی داماد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامادهای آینده مهریه های سنگین را نپذیرند

دامادهای آینده مهریه های سنگین را نپذیرند