مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 14:152018-11-20سياسي

بیمارستانی در کرج که فقط 2 مراجعه کننده دارد!


نائب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی(ره) کرج در واکنش به خبر برگزاری مزایده و واگذاری این بیمارستان به بخش خصوصی مدعی شد: هیچ مزایده ای برگزار نشده و خبری هم از سرمایه گذار بخش خصوصی نیست.

- نائب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی(ره) کرج در واکنش به خبر برگزاری مزایده و واگذاری این بیمارستان به بخش خصوصی مدعی شد: هیچ مزایده ای برگزار نشده و خبری هم از سرمایه گذار بخش خصوصی نیست.

قاسم طاهری، نائب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی(ره) کرج امروز سه شنبه 29 آبان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا مدعی شد که هیچ مزایده ای برای واگذاری بیمارستان به بخش خصوصی برگزار نشده است.

خبری از سرمایه گذار هم نیست و حقوق پرسنل همچنان پرداخت نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه ای که با نماینده مردم کرج در مجلس، رییس سازمان همیاری شهرداری ها و سایر مسئولان برگزار گردید، قرار شد در اولین فرصت سه ماه حقوق معوقه پرسنل پرداخت شود اما پس از آن این سه ماه به دو ماه تبدیل و سپس به دو ماه حقوق پایه بدل گشت که همان هم عادلانه پرداخت نشد.

طاهری با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی(ره) کرج 250 تختخواب دارد، گفت: در حال حاضر فقط دو بیمار در این بیمارستان حضور دارد و معمولاً مراجعه ای صورت نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستانی در کرج که فقط 2 مراجعه کننده دارد!

بیمارستانی در کرج که فقط 2 مراجعه کننده دارد!