مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 12:012018-11-20سياسي

گزارش عملکرد 6ماهه افشانی درصحن شورا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد علی افشانی شهردار سابق تهران با حضور در صحن شورای شهر تهران با بیان این که انسان باید شاکر آن چیزی باشد که دارد و شاکر آن چه باشد که ندارد گفت: - شهردار سابق تهران در مراسم تکریم و قدردانی از عملکرد وی در صحن شورای شهر تهران گفت: اولین اقدامی که انجام دادم بازگشت آرامش به شهر و شهرداری بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد علی افشانی شهردار سابق تهران با حضور در صحن شورای شهر تهران با بیان این که انسان باید شاکر آن چیزی باشد که دارد و شاکر آن چه باشد که ندارد گفت: گاهی شما باید مسئولیتی داشته باشید و گاهی که نیز بار این مسئولیت از دوش شما برداشته می شود.

وی ادامه داد: با همکاری و هماهنگی شورای شهر تهران گام های خوبی در شهر برداشته شد و از وزارت کشور نیز برای اطمینان به من متشکرم که پس از چند ساعت از انتخاب حکم من را صادر کردند.

شهردار تهران با اشاره به عملکرد 6 ماهه خود گفت: این گزارش گزارش عملکرد من تنها نیست، گزارش تمام کسانی است که در شهرداری در حال فعالیت هستند.

اولین اقدامی که انجام دادم بازگشت آرامش به شهر بود.

شهردار سابق تهران در ادامه اعلام کرد: برغم شرایط سخت اقتصادی بدهی شهرداری به 4 هزار و 500 پیمانکاری که کمتر از 100 میلیون تومان طلب از این نهاد داشتند، پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش عملکرد 6ماهه افشانی درصحن شورا

گزارش عملکرد 6ماهه افشانی درصحن شورا