مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 09:302018-11-20سياسي

چرا همسرتان به شما شک دارد؟


بسیاری از مواقع ریشه بی اعتمادی در روابط زوجین به جهت علاقه، غیرت و عشق افراطی است؛ این عشق بیمارگون احساس تعلق غیرمنطقی در طرفین را ایجاد می کند که این احساس به مرور تبدیل به شکست و یأس در روابط شده و زندگی یک زوج در ورطه نابودی قرار می گیرد.

- یک پژوهشگر حوزه روانشناسی گفت: بسیاری از مواقع ریشه بی اعتمادی در روابط زوجین به جهت علاقه، غیرت و عشق افراطی است؛ این عشق بیمارگون احساس تعلق غیرمنطقی در طرفین را ایجاد می کند که این احساس به مرور تبدیل به شکست و یأس در روابط شده و زندگی یک زوج در ورطه نابودی قرار می گیرد.

احمد ترابی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ، در رابطه با علل شک و تردید بین زوجین عنوان کرد: این شک و تردید طبعا علل و عوامل مختلفی دارد، افرادی که به اختلالات روانشناختی مبتلا هستند از قبیل کسانی که دچار افسردگی یا اسکیزوفرنی هستند، سوء ظن به وضوح در افکار و رفتار آن ها دیده می شود.

عدم داشن عزت نفس، از عوامل اولیه شک و وسواس است وی تصریح کرد: کسانی که به اختلالات شخصیت مرزی، پارانویید و وسواس دچارهستند، شک و ظن در روابطشان نمود پیدا کرده و قابل مشاهده است؛ همچنین نبود عزت نفس یا احساس حقارت می تواند از عوامل اولیه در این مسئله باشد؛ همچنین کسانی که خودباوری پایینی داشته و در رابطه خود با همسرشان پذیرش کمی دارند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا همسرتان به شما شک دارد؟

چرا همسرتان به شما شک دارد؟