مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 09:262018-11-20دانش

مهلت شرکت در مسابقه چراغ راه هدایت فردا به پایان می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،مجموعه مسابقات چراغ راه هدایت ویژه زائران دانشگاهی عتبات عالیات در نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از مرداد ماه آغاز شده ، - مجموعه مسابقات چراغ راه هدایت ویژه زائران دانشگاهی عتبات عالیات در نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از مردادماه آغاز شده، فردا 30 آبان ماه به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،مجموعه مسابقات چراغ راه هدایت ویژه زائران دانشگاهی عتبات عالیات در نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از مرداد ماه آغاز شده ، فردا 30 آبان ماه به پایان می رسد.

مسابقه چراغ راه هدایت با هدف ثبت لحظات معنوی زائرین عتبات دانشگاهیان از زمان ثبت نام تا پذیرفته شدن در قرعه کشی؛ اعزام و حضور در اعتاب مقدسه طراحی شده است و زائرین علاقمند این دوره، با ارسال خاطرات و عکس های خود این امکان را دارند تا در این مسابقه شرکت کرده و از جوایز ارزنده آن بهره مند شوند.

این مسابقه برای ششمین دوره متوالی ویژه نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان و در 5 فصل اصلی طراحی شده است که زائرین عتبات دانشگاهیان می توانند در مسابقات فرهنگی و هنری آن شرکت کنند.

بخش های مختلف این مسابقه عبارتند از: شعر و داستان،سفرنامه نویسی(حداقل در 5 صفحه 4(A،دلنوشته و خاطره و عکاسی که با موضوع پذیرفته شدن در قرعه کشی و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت شرکت در مسابقه چراغ راه هدایت فردا به پایان می رسد

مهلت شرکت در مسابقه چراغ راه هدایت فردا به پایان می رسد