مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 18:102018-11-19اقتصادي

قیمت ارز، طلا و سکه در روز 28 آبان ماه


قیمت طلا و سکه در بازار امروز روندی نسبتا کاهشی داشت که تلاش بانک مرکزی برای تامین نیاز ارزی بازار و هم چنین کاهش تقاضا برای طلا و سکه به دلیل وجود انتظار ارزانی در آینده نزدیک، - از عوامل اصلی این کاهش قیمت بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز قیمت طلا و سکه با کاهش نسبی مواجه شده است، به گونه ای که تا لحظه انتشار این خبر، هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی 4 میلیون و 100 هزار تومان معامله شده است و سکه طرح قدیم نیز 3 میلیون و 950 هزار تومان فروخته شد.

هم چنین نیم سکه دو میلیون و 100 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 200 هزار تومان و سکه گرمی 680 هزار تومان در بازار قیمت دارد.

از سوی دیگر قیمت طلا نیز روندی کاهشی داشته است، به گونه ای که هر مثقال طلای 17 عیار یک میلیون و 680 هزار تومان قیمت دارد و هر گرم طلای 18 عیار نیز 375 هزار و 100 تومان فروخته می شود.

در این باره محمدولی -رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران - علت کاهش قیمت ها را اینگونه توضیح داد که بانک مرکزی تلاش می کند تقاضای بازار را تامین کند و قیمت را به کنترل خود درآورد و از سوی دیگر نیز این روزها تقاضا در بازار به دلیل وجود انتظار کاهش قیمت ها، کمتر شده است و همین مسئله سبب شده تا قیمت طلا و سکه روند کاهشی به خود بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت ارز، طلا و سکه در روز 28 آبان ماه

قیمت ارز، طلا و سکه در روز 28 آبان ماه