مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 16:562018-11-19بين الملل

گزینه های «ترامپ» برای خلاصی از پرونده قتل «خاشقچی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزای دانشجو، پرونده قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار مشهور سعودی مقیم آمریکا که برای واشنگتن پست قلم می زد، در کنسولگری عربستان در استانبول، - رییس جمهور آمریکا برای رهایی از رسوایی قتل روزنامه نگار سعودی و نیز حفظ مهمترین همپیمان خود در خاورمیانه، چهار گزینه دارد که باید هرچه سریع تر یکی از آنها را انتخاب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزای دانشجو، پرونده قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار مشهور سعودی مقیم آمریکا که برای واشنگتن پست قلم می زد، در کنسولگری عربستان در استانبول، هنوز باز و در هاله ای از ابهام قرار دارد و همچنان یکی از سوژه هایی است که رسانه های مختلف، پیگیری آن را در اولویت دارند.

خاشقچی، دهم مهر ماه (دوم اکتبر) بعد از مراجعه به کنسولگری سعودی در شهر استانبول، ناپدید شد و بعد از تحقیقات مشخص شد که وی به دست تیمی 15 نفره به قتل رسیده، جسد وی تکه تکه شده و در نهایت با اسید از بین رفته است.

تحقیقات ترکیه در این خصوص هنوز ادامه دارد و نتیجه نهایی اعلام نشده است.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نیز شنبه پیش گزارش داد سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به این جمع بندی رسیده که محمد بن سلمان ، ولی عهد رژیم سعودی دستور قتل روزنامه نگار منتقد این کشور را صادر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه های «ترامپ» برای خلاصی از پرونده قتل «خاشقچی»

گزینه های «ترامپ» برای خلاصی از پرونده قتل «خاشقچی»