مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 16:302018-11-19اقتصادي

بهره برداری از بزرگترین شهربازی خاورمیانه در سال آینده


مدیر شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان زرندیه با بیان اینکه بزرگترین شهربازی خاورمیانه به صورت مجزا برای آقایان و بانوان سال آینده در سرزمین ایرانیان افتتاح خواهد شد.

- عکس خبر تزیینی است مدیر شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان زرندیه با بیان اینکه بزرگترین شهربازی خاورمیانه به صورت مجزا برای آقایان و بانوان سال آینده در سرزمین ایرانیان افتتاح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احمد موسوی در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی های اقتصادی و سرمایه گذاری زرندیه گفت: شهر آیلند به عنوان یکی از بزرگترین و منحصر بفردترین نقاط کشور با وسعتی بالغ بر 1700 هکتار و 25 نوع کاربری گزینه مناسبی با کاربری های گوناگون برای سرمایه گذاری است.

این شهر جدید پذیرای سرمایه های کوچک و بزرگ است و مجموعه های ورزشی شامل پیست های ورزشی گوناگون در این شهر توانسته آیلند را به مجموعه ای با کاربری ورزشی در کشور تبدیل کند.

موسوی به قابلیت برگزاری مسابقات ملی و جهانی با ظرفیت جذب 250 هزار تماشاگر در هر مسابقه ورزشی در این شهر اشاره کرد و گفت: اجرای پارک علم و فناوری با توجه به نیاز جامعه به رویکردهای علمی و پژوهشی از جمله طرح های در دست اجراست که هم اکنون در حال ساخت است و فرصت مغتنمی برای شرکت های دانش بنیان برای عملیاتی کردن ایده های آنان است که از تمامی زیرساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بزرگترین شهربازی خاورمیانه در سال آینده

بهره برداری از بزرگترین شهربازی خاورمیانه در سال آینده