مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 16:302018-11-19اقتصادي

با منفی بافی در مورد خشکسالی و کشاورزی نمی توان از بحران ها عبور کرد


با منفی بافی در مورد خشکسالی و کشاورزی نمی توان از بحران ها عبور کرد بلکه باید با مدیریت و حفظ منابع به کشاورزی پایدار دست یافت.

- معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با منفی بافی در مورد خشکسالی و کشاورزی نمی توان از بحران ها عبور کرد بلکه باید با مدیریت و حفظ منابع به کشاورزی پایدار دست یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، مهندس عباس کشاورز امروز در همایش اصلاح الگوی کشت در اتاق بازرگانی عنوان کرد: کم آبی یکی از دغدغه های جدی در همه استان های کشور است و هر یک با روش هایی درصدد جبران کم آبی در کشاورزی هستند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: حرکت به سمت کشت گلخانه ای و توسعه باغات و کنار گذاشتن محصولات کشاورزی که آب زیادی در تولید آن نیاز است از جمله روش های مهم در مدیریت بحران آب در سطح کشور است.

وی تصریح کرد: استان قم نیز در جهت مدیریت منابع آب به سمت توسعه باغات پیش رفته است البته نگرانی هایی برای باغداران و کشاورزان وجود دارد که با بحران آب چگونه در آینده باغات خود را حفظ کنند.

کشاورز بیان کرد: در همه جهان و به ویژه کشورهای پیشرفته خود را با شرایط و تغییرات اقلیمی در تولید محصولات کشاورزی وفق می دهند.

وی خاطرنشان کرد: با گرم شدن کره زمین و کاهش باران نمی توان آبهای زیرزمینی را افزایش داد و بهترین راهکار در این وضعیت صیانت از منابع زیرزمینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با منفی بافی در مورد خشکسالی و کشاورزی نمی توان از بحران ها عبور کرد

با منفی بافی در مورد خشکسالی و کشاورزی نمی توان از بحران ها عبور کرد