مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 14:412018-11-19دانش

دانشگاه علوم پزشکی اراک رتبه نخست فن بازار سلامت را کسب کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد ارجمندزادگان، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک از موفقیت تیم دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک در همایش و فن بازار سلامت خبر داد و گفت: - معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تیم دانشجویی این دانشگاه برای اولین بار در همایش و فن بازار سلامت حضور یافت و در میان 21 تیم دانشجویی، موفق به کسب رتبه اول در این مسابقات شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد ارجمندزادگان، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک از موفقیت تیم دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک در همایش و فن بازار سلامت خبر داد و گفت: این همایش به همت دبیرخانه دائمی فن بازار ملی سلامت و دانشگاه علوم پزشکی تهران و در پنج بخش شامل پنل های تخصصی، فن بازار، فراخوان ایده های محصول محور، مسابقه دانشجویی و سفیران فناوری برگزار شده است.

ارجمندزادگان با بیان اینکه در این همایش 21 تیم دانشجویی مشارکت داشتند، ادامه داد: تیم دانشگاه علوم پزشکی اراک برای اولین بار در بخش دانشجویی این فن بازار شرکت می کرد و موفق شد رتبه اول این مسابقات را به دست آورد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: برگزاری همایش و فن بازار سلامت، با هدف اغنای روحیه جستجوگری جامعه علمی دانشگاهی برای کسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی اراک رتبه نخست فن بازار سلامت را کسب کرد

دانشگاه علوم پزشکی اراک رتبه نخست فن بازار سلامت را کسب کرد