مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 14:412018-11-19دانش

انفعال تشکل های دانشجویی تربت حیدریه در مطالبه گری از مسئولان


میرزاحسین شعبانی؛* انفعال تشکل های دانشجویی تربت حیدریه در مطالبه گری از مسئولین در حوزه های مختلف از جمله مسائل اجتماعی موج می زند، - انفعال تشکل های دانشجویی تربت حیدریه در مطالبه گری از مسئولان در حوزه های مختلف از جمله مسائل اجتماعی موج می زند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - میرزاحسین شعبانی؛* انفعال تشکل های دانشجویی تربت حیدریه در مطالبه گری از مسئولین در حوزه های مختلف از جمله مسائل اجتماعی موج می زند، تشکل های دانشجویی به خواب زمستانی رفته و هیچ وقت به جنبش و جریان تبدیل نشده اند.

حدود یکسال پیش و در همین روز های سرد پاییزی جمعی از جوانان فعال اجتماعی تربت حیدریه با ایجاد یک کمپین دو هزار نفری در فضای مجازی اقدام به مطالبه گری از مسئولان در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر یا همان افراد بی خانمانِ کارتن خواب کردند و پس از کش و قوس های فراوان و جلسات متعدد و البته پیگیری به جد و قاطعانه آن جوانان منجر به روشن شدن چراغ اولین گرمخانه این شهر پس از پیگیری های حدود 3 ساله شد.

اخیرا در رسانه ها خبری از نامه تشکل بسیج دانشجویی یکی از دانشگاه ها و مطالبه آن ها از مسئولان برای برپایی گرمخانه ای که کارتن خواب ها در فصل سرما در آن اسکان پیدا کنند، منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفعال تشکل های دانشجویی تربت حیدریه در مطالبه گری از مسئولان

انفعال تشکل های دانشجویی تربت حیدریه در مطالبه گری از مسئولان