مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 13:012018-11-19فرهنگي

مدیرعامل موزه سینما تودیع و سرپرست جدید معارفه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ابتدای این مراسم، حیدری خلیلی فعالیت های یک سال اخیر موزه سینما را در عرصه علمی و پژوهشی تاثیرگذار دانست و گفت: - مراسم تودیع علیرضا قاسم خان مدیرعامل موزه سینمای ایران و معارفه لادن طاهری سرپرست موزه با حضور رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی و مدیران و سرپرستان موزه سینما، در سالن کنفرانس موزه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ابتدای این مراسم، حیدری خلیلی فعالیت های یک سال اخیر موزه سینما را در عرصه علمی و پژوهشی تاثیرگذار دانست و گفت: آقای قاسم خان در حوزه های علمی، پژوهشی و همچنین حرفه ای سینما و تهیه کنندگی، فرد باتجربه و خوش سابقه ای هستند.

از این رو، فعالیت هایی که ایشان در مدت مدیریت خود در موزه سینما اجرا کرده اند، دستاوردهای خوب و تاثیرگذاری به همراه داشته است.

وی ادامه داد: مجمع سالانه موزه سینما مربوط به سال های 94 و 95 با پیگیری آقای قاسم خان برگزار شد و به تأیید هیأت امناء موزه رسید و ارائه گزارش های مجمع سالانه 1396 گواه این است که در این مدت کوتاه، نظم مالی خیلی خوبی در موزه سینما استوار شد که وظیفه خود می دانم از مدیرعامل، مدیران و دیگر کارکنان موزه سینما قدردانی کنم چرا که اگر این همدلی نبود، به این دستاورها و توفیقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل موزه سینما تودیع و سرپرست جدید معارفه شد

مدیرعامل موزه سینما تودیع و سرپرست جدید معارفه شد