مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 12:352018-11-19سياسي

قوانین مرتبط با ایثارگران دقیق اجرا نمی شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به وجود برخی موانع در خدمات رسانی به ایثارگران گفت: یکی از مهم ترین مشکلات، عدم اجرای دقیق قوانین مرتبط با ایثارگران است که امیدواریم با تلاش های نهادهای نظارتی و بویژه مجلس شورای اسلامی این امر برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - منطقه گیلان، عبدالله پاکاری در نشست با نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود برخی موانع در خدمات رسانی به ایثارگران خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین مشکلات، عدم اجرای دقیق قوانین مرتبط با ایثارگران است که امیدواریم با تلاش های نهادهای نظارتی و بویژه مجلس شورای اسلامی این امر برطرف شود.

وی افزود: در بسیاری از حوزه ها مانند آموزش،فرهنگی، اشتغال و عملکرد سایر حوزه ها در سال جاری روند روبه رشدی را نسبت به سال های گذشته داشته ایم.

در حوزه فرهنگی مانند ثبت خاطره و مستند نگاری، برگزاری نمایشگاه های تخصصی و برگزاری جشنواره های فرهنگی به صورت تخصصی در حال فعالیت است.

این مقام مسئول برگزاری جشنواره نامه ای به یک شهید و مدرسه خلاقیت و ایده پردازی را از دیگر برنامه های تخصصی بنیاد دانست و گفت: در تلاش هستیم تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به بهترین شکل ممکن برگزار نموده و در جهت انعکاس مطلوب برنامه ها گام های موثری برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین مرتبط با ایثارگران دقیق اجرا نمی شود

قوانین مرتبط با ایثارگران دقیق اجرا نمی شود