مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 12:152018-11-19اقتصادي

واحدهای صنعتی در جذب نیروی انسانی دچار مشکل هستند


رییس کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه واحدهای صنعتی کشور به شدت در جذب نیروی انسانی دچار مشکل هستند، گفت: آموزش های بسیاری در دانشگاه های کشور داده می شود، - اما متأسفانه درست به هدف نزده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، امیر کشانی صبح امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران در خصوص برپایی ششمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود، اظهار کرد: در راستای افزایش تعامل صنعت و دانشگاه در این دوره اتاق بازرگانی تحت کمیسیون آموزش، کمیته ارتباط صنعت با دانشگاه ایجاد شد و به دنبال ارتباط معنادار تمام دانشگاه های اصفهان با صنایع هستیم.

وی با بیان اینکه ششمین همایش ملی تعامل صنعت و دانشگاه روزهای 30 آبان و 1 آذرماه امسال به میزبانی اتاق بازرگانی ایران و موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران در اصفهان برگزار می شود، ابراز امیدواری کرد: نتایج حاکی از این همایش موجب همبستگی بیشتر صنعت و دانشگاه شود.

معاون امور جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در خصوص اهداف برپایی این همایش، گفت: متأسفانه ضعف تاریخی در ارتباط دانشگاه با صنعت داریم، از سوی دیگر وجود 2600 واحد دانشگاهی در ایران حاکی از این است که دانشگاه های ما به صورت هدف دار ساخته نمی شوند، بنابراین در سایه برگزاری این همایش در نظر داریم دانشگاه ها به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنعتی در جذب نیروی انسانی دچار مشکل هستند

واحدهای صنعتی در جذب نیروی انسانی دچار مشکل هستند