مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 12:002018-11-19دانش

محقق ایرانی در بهترین دانشگاه دندانپزشکی جهان سخنرانی می کند


دانشگاه میشیگان از دکتر بهنام شکیبایی دعوت کرد که راجع به روش ابداعی خود یعنی تکنیک جراحی سینوس لیفت باز میکروسکوپی سخنرانی کند.

- دانشگاه "میشیگان" از دکتر "بهنام شکیبایی" دعوت کرد که راجع به روش ابداعی خود یعنی تکنیک جراحی "سینوس لیفت باز میکروسکوپی" سخنرانی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه میشیگان از دکتر بهنام شکیبایی دندانپزشک برجسته ایرانی دعوت کرد که فردا (سه شنبه 29 آبان) راجع به روش ابداعی خود یعنی تکنیک جراحی سینوس لیفت باز میکروسکوپی (جراحی بازسازی کم تهاجمی استخوان فک بالا در ناحیه خلفی) در این دانشگاه سخنرانی کند و این روش را به معرض دید حاضران جلسه قرار دهد.

بنا بر صحبت های رؤسای دانشگاه میشیگان دانشکده دندان پزشکی این دانشگاه تمایل دارد که روش جراحی میکروسکوپی ایمپلنت را وارد برنامه تدریسی خود کند.

زمان برگزاری سخنرانی دکتر شکیبایی فردا 20 نوامبر در ساعت 12 الی 1 ظهر به وقت محلی خواهد بود و این سخنرانی در بخش جراحی لثه و ایمپلنتولوژی دانشگاه میشیگان و به ریاست پروفوسور وانگ (Wang) صورت خواهد گرفت.

پس از اتمام سخنرانی، دکتر شکیبایی در نشستی با رؤسای این دانشکده راجع به همکاری و آموزش های تحقیقاتی در حوزه جراحی میکروسکوپی به گفت وگو خواهد پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محقق ایرانی در بهترین دانشگاه دندانپزشکی جهان سخنرانی می کند

محقق ایرانی در بهترین دانشگاه دندانپزشکی جهان سخنرانی می کند