مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 11:212018-11-19پزشكي

تا 6 سال ذخیره دارویی داریم/ تخلفات دارویی را به 190 اطلاع دهید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری امروز خود در مورد سرانه مصرف شیر گفت:با توجه به اینکه یرانه لبنیات در سال 89 قطع شد مصرف لبنیات در گذشته پایین بود که منجر شد در 9 سال گذشته بیماری های ناشی از مصرف شیر .

- تا 2 سال ذخیره دارویی داریم/ تخلفات دارویی را به 190 اطلاع دهید سخنگوی وزارت بهداشت گفت: به دلیل مشکلاتی که بابت تحریم ها به وجود آمد، مقداری از فعالیت های ما کاسته شد اما مردم در مورد دارو نگران نباشند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری امروز خود در مورد سرانه مصرف شیر گفت:با توجه به اینکه یرانه لبنیات در سال 89 قطع شد مصرف لبنیات در گذشته پایین بود که منجر شد در 9 سال گذشته بیماری های ناشی از مصرف شیر بیشتر شود از همین رو هشدار می دهم که با مصرف بیشتر قیمت سرانه مصرف لبنیات در معرض کمبود خواهد بود و توزیع شیر و بسته های حمایت نیز پایین امده است.

وی افزود: از ابان سال 96 روند تورم حوزه سلامت بیشتر شده لذا با توجه به افزایش تورم در حوزه سلامت بیشتر تورم ایجاد شده است.

سیاست واضح باید در کنترل سلامت و بیماران انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا 6 سال ذخیره دارویی داریم/ تخلفات دارویی را به 190 اطلاع دهید

تا 6 سال ذخیره دارویی داریم/ تخلفات دارویی را به 190 اطلاع دهید