مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 11:052018-11-19اقتصادي

عربستان نفت را ترک می کند؟


بانک تجارت ملی عربستان سعودی اعلام کرده که قصد دارد با سرمایه گذاری کلان در صنایع کوچک و متوسط به تقویت و توسعه بخش اقتصاد غیر نفتی این کشور بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تازه ترین اخبار و گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که بانک تجارت ملی عربستان سعودی (NCB ) قصد دارد به توسعه هرچه بیشتر فعالیت های تجاری صنایع کوچک و متوسط در این کشور کمک و سرمایه گذاری کند.

عربستان سعودی در سالهای اخیر به نظر می رسد به فکر احیای بخش تجارت و گردش بیشتر چرخ اقتصاد افتاده است و بارها نیز اعلام کرده است که می خواهد اقتصاد خود را از وابستگی کامل به صادرات نفت و کسب درآمد از آن برهاند.

بر اساس گزارشی که در trade Arabia آمده است، حالا بانک تجارت ملی عربستان سعودی اعلام کرده است که می خواهد به منظور تقویت بخش خصوصی و همچنین گسترش فعالیت و تولیدات صنایع کوچک و متوسط (SMEs) و همچنین شرکت های دانش بنیان مختلف سرمایه گذاری کلانی کند تا آنها بتوانند با توان و ظرفیت بیشتری به فعالیت های تجاری خود بپردازند.

این اقدام می تواند کمک بسزایی در تقویت و توسعه کارخانه و شرکت های مذکور کند و آنها در آینده ای نه چندان دور بدون شک تبدیل به یکی از بزرگترین و موثرترین صنایع در نوع خود خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان نفت را ترک می کند؟

عربستان نفت را ترک می کند؟