مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 10:462018-11-19اقتصادي

مرحله دوم بسته حمایتی دولت میان کارمندان توزیع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در نخستین کنفرانس ملی کودکان دارای معلولیت که امروز (دوشنبه) برگزار شد، - سرپرست سازمان تأمین اجتماعی به تشریح جزییات نحوه توزیع بسته حمایتی دولت پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بندپی سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در نخستین کنفرانس ملی کودکان دارای معلولیت که امروز (دوشنبه) برگزار شد، در رابطه با بسته حمایتی دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسته حمایتی دولت به تمام افراد تحت پوشش نهاد های حمایتی و بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش صندوق های بازنشستگی تعلق می گیرد.

وی افزود: افرادی که جامانده اند و جزء موارد ذکر شده نیستند، می توانند با مراجعه به سامانه سازمان بهزیستی اعلام نیاز کنند تا در اسرع وقت به تقاضا ی آن ها رسیدگی شود و اگر واجد شرایط دریافت بسته حمایتی باشند، به آن ها اعلام می شود.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در رابطه با سامانه پیامکی برای اعلام نیازمندی مردم گفت: سامانه پیامکی 5000499 معتبر است و در سال 92 در زمان ثبت نام یارانه ها بیش از 62 میلیون پیامک به این سامانه ارسال شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم بسته حمایتی دولت میان کارمندان توزیع می شود

مرحله دوم بسته حمایتی دولت میان کارمندان توزیع می شود