مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 09:412018-11-19حوادث

عامل فروش 24 آپارتمان خیالی در مشهد دستگیر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد کاظم تقوی اظهار داشت: در پی اعلام شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر این که فردی با ترفند شیادانه فروش آپارتمان از آنان کلاهبرداری کرده است، - فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری عامل کلاهبرداری 30 میلیارد ریالی با وعده فروش 24 آپارتمان خیالی در مشهد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد کاظم تقوی اظهار داشت: در پی اعلام شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر این که فردی با ترفند شیادانه فروش آپارتمان از آنان کلاهبرداری کرده است، دستورات لازم برای پی گیری سریع موضوع صادر شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: کارآگاهان مجرب مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت پی گیری سریع پرونده برای شناسایی و دستگیری عامل این اقدام مجرمانه وارد عمل شده و در گام اول، تحقیقات خود از شاکیان پرونده را آغاز کردند.

وی گفت: بررسی های پلیسی نشان می داد متهم پرونده از هر طعمه خود مبلغ یک میلیارد ریال به عنوان پیش پرداخت فروش آپارتمان دریافت کرده و پس از آن فراری شده است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: ردزنی های اطلاعاتی کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خراسان رضوی آغاز شد و پلیس در ابتدا همسر متهم را شنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل فروش 24 آپارتمان خیالی در مشهد دستگیر شد

عامل فروش 24 آپارتمان خیالی در مشهد دستگیر شد