مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 09:102018-11-19فرهنگي

کتابفروشی به وسعت کردستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از مشارکت 35 کتاب فروشی سنندج در راستای اجرای طرح کتابفروشی به وسعت ایران خبر داد و گفت: این طرح در راستای طرح های حمایتی از کتابفروشان سراسر کشور اجرا می شود.

- جلال قلعه شاخانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، همزمان با بیست و ششمین دوره هفته کتاب تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می کند .

وی ادامه داد: در این طرح کتابفروشی هایی که شرایط لازم را دارا باشند، پس از ثبت نام در سایت خانه کتابketab.

ir و تایید، می توانند کتاب های خود را که با شرایط تعیین شده در این طرح مطابقت داشته باشند با 20 درصد تخفیف به خریداران بفروشند.

وی در خصوص تاثیر این طرح بر رونق کتابفروشی ها گفت: تفاوت این طرح با طرح های دیگر این است که باعث می شود خریدار کتاب به کتابفروشی مراجعه کند و به نوعی آشتی مجددی بین خریدار کتاب و کتابفروشی ها ایجاد می کند.

قلعه شاخانی همچنین با اشاره به آغاز ثبت نام کتابفروشی ها در طرح پاییزه کتاب، عنوان کرد: طرح پاییزه کتاب با شعار حال خوش خواندن در پاییزه کتاب دهمین گام در راستای اعطای یارانه نشر کتاب از طریق کتاب فروشی هاست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابفروشی به وسعت کردستان

کتابفروشی به وسعت کردستان