مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 08:152018-11-19بين الملل

آمادگی انصارالله برای توقف حملات موشکی و پهپادی به عربستان و امارات


رییس کمیته عالی انقلاب یمن از آمادگی انصارالله برای توقف عملیات نظامی در تمامی جبهه های نبرد با هدف دستیابی به صلح عادلانه و عزتمندانه خبر داد و از تمام بخش های رسمی خواست حملات موشکی و پهپادی علیه کشورهای عضو ائتلاف متخاصم را به منظور اثبات حسن نیت خود متوقف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی الحوثی، رییس کمیته عالی انقلاب یمن در بیانیه ای اظهار داشت: ارتش و کمیته های مردمی یمن آماده توقف جنگ و عملیات نظامی در تمام جبهه ها هستند تا صلحی عادلانه و عزتمندانه برقرار شود البته اگر کشورهای متخاصم عملان خواهان صلح برای ملت یمن باشند.

براساس گزارش شبکه المیادین، در این بیانیه، الحوثی این ابتکار عمل را اعلام کرده و گفته است، از تمام بخش های رسمی یمنی می خواهد حملات موشکی و پهپادی به کشورهای متخاصم یعنی عربستان، امارات و هم پیمانان دیگرشان در یمن را به منظور نشان دادن حسن نیت خود و تقویت تحرکات و تلاش ها در مسیر برقراری صلح متوقف کنند چراکه این طرح برای گرفتن هر گونه بهانه برای ادامه جنگ و محاصره علیه یمن است.

الحوثی تصریح کرد: کمیته عالی انقلاب یمن از همان روز اول حملات و تجاوزات دشمن و قبل از آن بر زبان گفت وگو و تفاهم با تمام طرف ها در داخل تکیه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی انصارالله برای توقف حملات موشکی و پهپادی به عربستان و امارات

آمادگی انصارالله برای توقف حملات موشکی و پهپادی به عربستان و امارات