مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 20:262018-11-18اقتصادي

اعطای 293 هزار فقره انواع تسهیلات مسکن در 7 ماهه امسال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو مسعود ایزدی با اشاره به روند رو به رشد پرداخت تسهیلات در بخش مسکن به رغم رکود در این بخش، افزود: از ابتدای سال 97 تا پایان مهر ماه، - یک مقام مسئول مسئول در بانک عامل بخش مسکن گفت: طی 7 ماه اول امسال 293 هزار فقره انواع تسهیلات مسکن اعم از خرید، ساخت یا تعمیر مسکن پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو مسعود ایزدی با اشاره به روند رو به رشد پرداخت تسهیلات در بخش مسکن به رغم رکود در این بخش، افزود: از ابتدای سال 97 تا پایان مهر ماه، بیش از 293 هزار فقره انواع تسهیلات توسط این بانک به متقاضیان ساخت، خرید و تعمیر خانه یا ساختمان های مسکونی و همچنین فعالان دیگر حوزه های این بخش پرداخت شد که به لحاظ تعداد تسهیلات، رشد 48 درصدی در مقایسه با 7 ماه اول سال 96 به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: در 7 ماه اول امسال مجموع ارزش ریالی تسهیلات پرداختی از سوی بانک عامل بخش مسکن رقمی معادل 10 هزار و 849 میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه در سال 96، از رشد 36 درصدی در مبلغ تسهیلات برخوردار شده است.

ایزدی با تشریح آمار پرداخت تسهیلات خرید مسکن در سال جاری نیز گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه، نزدیک به 135 هزار نفر در سراسر کشور موفق شدند با استفاده از تسهیلات بانک عامل بخش مسکن صاحب خانه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 293 هزار فقره انواع تسهیلات مسکن در 7 ماهه امسال

اعطای 293 هزار فقره انواع تسهیلات مسکن در 7 ماهه امسال