مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 18:352018-11-18سياسي

تحریم ها غیرانسانی است/صدای مظلومیت بیماران به گوش جهان برسد


وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم همکاری سازمان های مردم نهاد با وزارت بهداشت در دوره تحریم، گفت: تحریم های صورت گرفته، فاقد هرگونه نگاه سیاسی و باور اعتقادی بوده و غیر انسانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی در مراسم تجلیل و تکریم دکتر ایازی که توسط سازمان های مردم نهاد، موسسات خیریه و خیّرین برگزار شد، با بیان اینکه این مراسم، بهانه ای است برای قدرشناسی از زحمات کسانی که وظیفه خود را به خوبی انجام داده اند، گفت: افتخار می کنم که در جمع انجمن ها و سازمان های مردم نهاد و خیّرین حوزه سلامت هستم.

امیدواریم مسئولین و افراد در همه بخش های قانونگذاری، اجرایی و قضایی، همانند دکتر ایازی وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه از مشاوره دکتر ایازی در حوزه سلامت استفاده خواهیم کرد، افزود: بخش های خصوصی، غیر دولتی و سازمان های مردم نهاد درصدد استفاده از حضور دکتر ایازی هستند و بنابر گفته وی، آلوده همکاری با انجمن ها و سازمان های مردم نهاد و خیریه سلامت شده اند، بر همین اساس، همکاری با سازمان ها و انجمن ها در خارج از قالب دولتی را ادامه خواهد داد.

هاشمی با بیان اینکه رفاقت و دوستی با مردم، کمک گرفتن از آنها و حل برخی مشکلات به دست مردم بسیار خوب و پسندیده است، گفت: معاونت های اجتماعی مخالفان زیادی دارند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها غیرانسانی است/صدای مظلومیت بیماران به گوش جهان برسد

تحریم ها غیرانسانی است/صدای مظلومیت بیماران به گوش جهان برسد