مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 18:152018-11-18فرهنگي

هفدهمین جشنواره کتاب و رسانه به ایستگاه آخر رسید


اختتامیه جشنواره کتاب و رسانه عصر 27 آبان ماه با حضور معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها، معاون هنری وزارت ارشاد، - عوامل جشنواره و جمعی از اصحاب رسانه و صنف ناشران در خانه کتاب برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که عصر روز یکشنبه (26 آبان ماه) در سرای کتاب مؤسسه خانه کتاب برگزار شد، نیکنام حسینی پور ـ مدیرعامل خانه کتاب ـ با تقدیر و تشکر از عوامل هفدهمین دوره از جشنواره کتاب و رسانه عنوان کرد: آنچه که همه ما را در این مکان گرد هم آورده، کتاب و رسانه است.

کتاب تنها کاربرگ دانش و اندیشه محسوب نمی شود.

کتاب نیز خود رسانه است و همچون بسیاری از رسانه ها، مخاطب های متنوع و همچون دیگر رسانه ها، با قدرت تاثیر پیام و از همه مهم تر مناسب با داده های دانشی و اندیشه ها برای مصرف کننده است.

او افزود: رسانه های گروهی در کنار همه مزیت ها، یکی از ابزارهای اساسی بررسی مسائل فرهنگی و اطلاع رسانی، آموزشی و عامل بسیار مؤثری در شکل گیری آموزش های فرهنگی به شمار می آید.

این رسانه ها به دلیل وسعت، نفوذ و تاثیرگذاری بسیار زیادی که دارند، امروزه در شکل نوینی جامعه انسانی را تحت الشعاع خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفدهمین جشنواره کتاب و رسانه به ایستگاه آخر رسید

هفدهمین جشنواره کتاب و رسانه به ایستگاه آخر رسید