مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 16:202018-11-18سياسي

طرح دانش آموزی داناب در سیستان و بلوچستان افتتاح شد


طرح جامع دانش آموزی داناب که جامعه مخاطب آن 87 هزار دانش آموز دوره متوسط اول استان سیستان و بلوچستان هستند، مسائل و چالش های اصلی حوزه آب اعم از مسائل ارزشی پیرامون آب، - طرح دانش آموزی "داناب" در سیستان و بلوچستان افتتاح شد طرح جامع دانش آموزی "داناب" که جامعه مخاطب آن 87 هزار دانش آموز دوره متوسط اول استان سیستان و بلوچستان هستند، مسائل و چالش های اصلی حوزه آب اعم از مسائل ارزشی پیرامون آب، مسائل کمی،کیفی، آب مجازی، ارزش ذاتی و اقتصادی آب را در روندی نظام مند مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح جامع دانش آموزی داناب در مراسمی با حضور معاونت امور عمرانی استاندار، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، مدیرکل آموزش وپرورش استان سیستان و بلوچستان، ریاست جهاددانشگاهی به عنوان مجری طرح و دیگر مدعوین افتتاح شد.

در این مراسم اتابک جعفری - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای - ضمن تشکر از همکاری اداره کل آموزش و پرورش برای همکاری در انجام و اجرای طرح داناب، میزان اضافه برداشت از منابع آب زیرزمینی را 600میلیون مترمکعب اعلام کرد و گفت: دانش آموزان بهترین سفیران آب در خانواده ها هستند.

هم چنین نخعی - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان نیز ضمن تقدیر از مجریان طرح داناب، آب را مهمترین سرمایه بشری دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح دانش آموزی داناب در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

طرح دانش آموزی داناب در سیستان و بلوچستان افتتاح شد