مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 15:302018-11-18اقتصادي

بازگشایی راه ارتباطی 100 روستای کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی بارش های اخیر راه ارتباطی حدود 130 روستا مسدود شده و یا تردد در آن با مشکل مواجه شده بود که بازگشایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خوان پایه افزود: با تلاش نیرو های راهداری راه ارتباطی 100 روستای استان بازگشایی شد و باقی مانده راه های مسدود نیز امروز 27 آبان بازگشایی می شوند.

وی اظهار کرد: این روستا ها عمدتاً در بخش های دیشموک و قلعه رییسی، دهستان زیلایی و بخش هایی از شهرستان های چرام و لنده هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 6000 کیلومتر راه ارتباطی در استان وجود دارد که از این رقم 1800 کیلومتر راه های چهار خطه، اصلی و فرعی و حدود 4 هزار و 200 کیلومتر راه روستایی است.

خوان پایه تصریح کرد: حدود 1500کیلومتر از راه های روستایی خاکی است که بیشتر مشکلات جاده ای استان نیز مربوط به این راه هاست.

وی با اشاره به فعالیت 200دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در حوزه راهداری ادامه داد: این ماشین آلات با مشارکت بخش خصوصی قبل از شهریور ماه به روز رسانی شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ذخیره سازی سوخت، شن و ماسه عنوان کرد: بیش از 400هزار لیتر سوخت و 15هزار تن شن و ماسه ذخیره سازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی راه ارتباطی 100 روستای کهگیلویه و بویراحمد

بازگشایی راه ارتباطی 100 روستای کهگیلویه و بویراحمد