مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 14:162018-11-18اقتصادي

هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین اخذ نشده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیژن نامدار زنگنه با اشاره به عرضه نفت خام در بورس، گفت: برای فروش نفت خام در بورس در دو مرحله تا سقف یک میلیون بشکه مجوز داده شده بود که در بورس ارائه شد و مقرر شده گزارش جمع بندی ارائه آن به شورای عالی هماهنگی اقتصادی .

- وزیر نفت، گفت: پیشنهاداتی مبنی بر اینکه نفت در بورس به صورت 100 درصد ریالی فروخته شود مطرح شده که این پیشنهاد به شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه ارائه می شود و ممکن است این اتفاق رخ دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیژن نامدار زنگنه با اشاره به عرضه نفت خام در بورس، گفت: برای فروش نفت خام در بورس در دو مرحله تا سقف یک میلیون بشکه مجوز داده شده بود که در بورس ارائه شد و مقرر شده گزارش جمع بندی ارائه آن به شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه برای ادامه کار ارائه شود.

وزیر نفت، گفت: پیشنهاداتی مبنی بر اینکه نفت در بورس به صورت 100 درصد ریالی فروخته شود مطرح شده که این پیشنهاد به شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه ارائه می شود و ممکن است این اتفاق رخ دهد.

عضو کابینه دولت دوازدهم، با بیان اینکه بحث افزایش قیمت بنزین در سال 98 مطرح است، اما هیچ تصمیمی در این زمینه اخذ نشده است، تصریح کرد: هرچه در این باره عنوان می شود شایعه است و اگر تصمیمی در این زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین اخذ نشده است

هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین اخذ نشده است