مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 14:152018-11-18سياسي

کمیسیون پایش و تحلیل جرایم در یگان حفاظت میراث فرهنگی


کمیسیون پایش و تحلیل جرائم با پیشنهاد معاونت امنیتی و حفاظتی یگان، به منظور تجزیه و تجلیل آمار و اطلاعات و اخبار حوزه ماموریتی و با هدف کاهش جرائم علیه مواریث تاریخی، - فرهنگی تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی یگان حفاظت میراث فرهنگی، نخستین جلسه کمیسیون با حضور فرمانده یگان حفاظت، مشاور اجرایی فرماندهی معاون امنیتی، حفاظتی رؤسای ادارات حقوقی مشارکتهای اجتماعی، فنی و مسئول آمار در دفتر ستاد مرکزی یگان برگزار شد .

در این کمیسیون مقرر شد به صورت ماهیانه، با تمرکز بر جغرافیا و فراوانی وقوع جرائم و تحلیل مناسب و منطقی از طریق پالایش آمار واقعی در سطح استان ها و احصای نقاط ضعف و قوت موجود، علاوه بر نگرش کارشناسانه بر موضوعات مطروحه و چالش های پیشرو، از طریق اقدامات پیشگیرانه و اتخاذ راهکارهای کاربردی مناسب، زمینه کاهش جرائم حوزه میراث فرهنگی فراهم شود.

در این رابطه و درخلال برگزاری کمیسیون مذکور، مباحث مرتبط در زمینه تقویت واکنش های سلبی و پیشگیری کیفری طرح و بر لزوم ساختارمند کردن پایش جرائم ازطریق برگزاری کمیسیونهای مشابه در سطح استان ها با تمرکز بر مصوبات ستاد مرکزی و تأثیر مستقیم و موثر آن بر کارنامه عملکرد یگانهای تابعه تاکید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون پایش و تحلیل جرایم در یگان حفاظت میراث فرهنگی

کمیسیون پایش و تحلیل جرایم در یگان حفاظت میراث فرهنگی