مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 13:402018-11-18ورزشي

به پرونده های «ورزش سه»، «طرفداری» و «آرمان امروز» رسیدگی شد


جلسه رسیدگی به پرونده روزنامه ورزشی «طرفداری» و «آرمان امروز» و پایگاه خبری «ورزش سه» صبح امروز (یکشنبه) -27 آبان ماه- در شعبه ششم دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی شقاقی برگزار شد.

- به پرونده های ورزش سه ، طرفداری و آرمان امروز رسیدگی شد سخنگوی هیات منصفه مطبوعات گفت: جلسه رسیدگی به پرونده روزنامه ورزشی طرفداری و آرمان امروز و پایگاه خبری ورزش سه صبح امروز (یکشنبه) -27 آبان ماه- در شعبه ششم دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی شقاقی برگزار شد.

احمد مومنی راد در گفت و گو با ایسنا در این باره افزود: پرونده اول مربوط به مدیرمسئول روزنامه ورزشی طرفداری بود که با شکایت شاکی خصوصی تشکیل شده بود و در اثنای رسیدگی، نامه رضایت شاکی آمد و پرونده مختومه شد.

وی افزود: پرونده دوم مربوط به رسیدگی به پرونده مدیرمسئول پایگاه خبری ورزش سه به اتهام پخش و انتشار آثار صدا و سیما بدون مجوز و با شکایت صدا و سیما بود که هیات منصفه مطبوعات با اکثریت آرا متهم را مجرم ندانست.

مومنی راد تصریح کرد: پرونده دیگر هم مربوط به پرونده مدیر مسئول روزنامه آرمان امروز به اتهام درج مطالب خلاف مصوبات شورای عالی امنیت ملی بود که با شکایت شورای امنیت ملی و مدعی العموم تشکیل شده بود و پس از پایان جلسه دادگاه، هیات منصفه مطبوعات با اکثریت آرا متهم را مجرم تشخیص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به پرونده های «ورزش سه»، «طرفداری» و «آرمان امروز» رسیدگی شد

به پرونده های «ورزش سه»، «طرفداری» و «آرمان امروز» رسیدگی شد