مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 13:362018-11-18بين الملل

مخالفت 51 درصد اسراییلی ها با انتصاب نفتالی بنت به عنوان وزیر جنگ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه عبری زبان هاآرتص درباره نتایج این نظرسنجی نوشت، در مقابل مخالفت 51 درصد از اسراییلی هایی که در این نظرسنجی شرکت کردند، - نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد، 51 درصد از اسراییلی ها مخالف انتصاب نفتالی بنت، وزیر آموزش رژیم صهیونیستی و رییس حزب خانه یهود به عنوان وزیر جنگ این رژیم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه عبری زبان هاآرتص درباره نتایج این نظرسنجی نوشت، در مقابل مخالفت 51 درصد از اسراییلی هایی که در این نظرسنجی شرکت کردند، 59 درصد از آن ها استعفای آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ این رژیم را اقدامی درست دانستند.

طبق این نظرسنجی، 53 درصد از اسراییلی ها از برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی حمایت می کنند.

لیبرمن در اعتراض به توافق آتش بس تل آویو با گروه های فلسطینی در پی درگیری های اخیر دو طرف و نیز مخالفت با انتقال مبلغ 15 میلیون دلار اهدایی قطر جهت پرداخت حقوق کارکنان غزه استعفا کرد.

کابینه نتانیاهو پس از استعفای لیبرمن و خروج حزبش از کابینه با تنش گسترده ای مواجه شد، پافشاری نفتالی بنت برای به دست گرفتن وزارت جنگ و تهدید به خروجش از کابینه در صورت عدم تحقق این شرط، وضعیت را به سوی برگزاری انتخابات زودهنگام پیش می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت 51 درصد اسراییلی ها با انتصاب نفتالی بنت به عنوان وزیر جنگ

مخالفت 51 درصد اسراییلی ها با انتصاب نفتالی بنت به عنوان وزیر جنگ