مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 13:102018-11-18سياسي

قول وزارت اقتصاد برای حل مشکلات کارگران نیشکر هفت تپه


نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مشکلات کارگران نیشکر هفت تپه در جلسه هیات دولت مطرح می شود، گفت: مجموعه وزارت اقتصاد به ما قول هایی داده است که ظرف یک یا دو روز آینده مشکلات کارگران نیشکر هفت تپه را حل کند و ما امیدوار هستیم تا این مشکلات حل شود.

- سید راضی نوری در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت کارگران این شرکت اظهار کرد: امروز جلسه ای را با حضور وزیر جهاد کشاورزی و استاندار خوزستان برگزار کردیم و در آن جلسه آقای حجتی تماسی را با معاون اول رییس جمهور برقرار کرد و پیگیر حل مشکلات کارگران شرکت نیشکر هفت تپه شد.

وی با بیان این که مشکلات کارگران این کارخانه در جلسه هیات دولت مطرح خواهد شد، افزود: پیگیر مشکلات کارگران شرکت نیشکر هفت تپه هستیم و از هر جایی که امکان آن وجود داشته باشد مساله را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روز گذشته نیز جلسه ای را با وزیر اقتصاد برگزار کردیم و در آن جلسه مشکلات این کارخانه را مورد بررسی قرار دادیم.

آقای دژپسند با رییس سازمان خصوصی سازی نیز صحبت هایی را انجام داد تا روند حل مشکلات کارگران پیگیری شود.

نوری با اشاره به خصوصی سازی این کارخانه عنوان کرد: پیشنهاداتی را ارائه کرده ایم که این کارخانه تا زمان حل مشکلات تحت پوشش مجموعه های دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول وزارت اقتصاد برای حل مشکلات کارگران نیشکر هفت تپه

قول وزارت اقتصاد برای حل مشکلات کارگران نیشکر هفت تپه