مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 12:302018-11-18بين الملل

چگونه «هیتلرهای جدید» در اروپا رشد کردند


با ظهور جریان های راست افراطی در سرتاسر جهان از جمله اروپا مجید عزیزی با مستند «بازگشت نازی» سراغ موضوع ریشه یابی قدرت یابی این جریان ها رفته است.

- با ظهور جریان های راست افراطی در سرتاسر جهان از جمله اروپا مجید عزیزی با مستند بازگشت نازی سراغ موضوع ریشه یابی قدرت یابی این جریان ها رفته است.

این مستند محصول خانه مستند است که به زودی برای پخش از شبکه های سیما آماده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روابط عمومی خانه مستند در توضیح این مستند آورده است: مستند بازگشت نازی ها که از پایان جنگ جهانی دوم به بررسی زمینه های شکل گیری اتحادیه اروپا می پردازد، فراز و فرودهایی که در این بین منجر به قدرت گرفتن جریان های ناسیونالیست افراطی در کشور های اروپایی شده است را مورد تحلیل و ارزیابی قرار داده است.

مجید عزیزی در همین زمینه می گوید: سیل زیاد مهاجران به مرزهای اتحادیه اروپا، موجب تقویت افکار ناسیونالیستی در کشورهای اروپایی شده است و آنها اکنون فکر می کنند مورد تهاجم فرهنگی و انسانی قرار گرفته اند و در یک رویکرد واکنشی تمایل به افکاری ناسیونالیستی پیدا کرده اند.

وی در ادامه ریشه یابی مسأله ظهور مجدد جریان های راست افراطی، اظهار می کند: از سوی دیگر جریان های راست افراطی که ریشه در سال های دور در کشورهای اروپایی دارند، زمینه را برای عرض اندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه «هیتلرهای جدید» در اروپا رشد کردند

چگونه «هیتلرهای جدید» در اروپا رشد کردند