مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 12:202018-11-18حوادث

دستگیری 13 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 13 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان نوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، علیرضا باقری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت و عضوگیری یک شرکت هرمی در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای این شرکت هرمی که با وعده استخدام افراد در یکی از شرکت های دولتی و دریافت کارت پایان خدمت برای مشمولان، سوژه های مورد نظر را انتخاب و آنان را وادار به عضویت و عضوگیری برای این شرکت می کردند، شناسایی شدند.

باقری یادآور شد: پس از هماهنگی های قضایی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی نوشهر با تشکیل تیم های عملیاتی 13 نفر از سرشاخه های اصلی این شرکت هرمی را دستگیر کردند.

برابر بررسی های به عمل آمده متهمان تاکنون بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده اند و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اظهار کرد: شیادان فعال در دسیسه های هرمی، با استفاده از شیوه های روان شناسی، افراد را به عضو شدن در زیرگروه های خود ترغیب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 13 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر

دستگیری 13 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر