مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 12:102018-11-18بين الملل

ارتش آزاد سوریه برای عملیات نظامی مشترک با ترکیه در شرق فرات آماده می شود


گروه های ارتش آزاد سوریه وابسته به ترکیه خود را برای عملیات نظامی احتمالی علیه کانون های تروریستی در شرق رود فرات در سوریه آماده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گروه تیپ حمزه ، یکی از گروه های مهم ارتش آزاد سوریه خود را برای شرکت در این عملیات که ترکیه اخیرا بارها به آن اشاره کرده، آماده می کند.

این تیپ شامل حدود 6500 شبه نظامی عرب، ترکمان و کرد است که در سال 2015 برای مبارزه با گروه تروریستی داعش تشکیل شد و از سربازان ترکیه در دو عملیات سپر فرات و شاخه زیتون حمایت کرد.

سیف ابوبکر، رهبر یکی از گروه های وابسته به این تیپ که نیروهایش در شهر اعزاز تحت آموزش های نظامی هستند، به خبرگزاری آناتولی گفت: در حال حاضر برای عملیات نظامی احتمالی علیه دو حزب اتحاد دموکرات سوریه و حزب کارگران کردستان در شرق رودخانه فرات آماده می شویم و نیروهای خود را برای این عملیات تمرین می دهیم.

سیف ابوبکر افزود: ما در اینجا هیچ مشکلی با برادران کرد خود نداریم و بر عکس آنها را از ظلم تروریست ها نجات خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه گروه های ارتش آزاد برای عملیات احتمالی مقدماتی را فراهم کرده اند، این گونه این عملیات را توجیه کرد که هدف تیپ حمزه از این عملیات به عنوان یکی از گروه های ارتش آزاد سوریه این است که ساکنان شرق رودخانه فرات را از ستم دو حزب اتحادیه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش آزاد سوریه برای عملیات نظامی مشترک با ترکیه در شرق فرات آماده می شود

ارتش آزاد سوریه برای عملیات نظامی مشترک با ترکیه در شرق فرات آماده می شود