مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 12:012018-11-18اقتصادي

اخذ ضمانت نامه از خریداران نفت در بورس، مانع ظهور بابک زنجانی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، پس از موفقیت ایران در اجرای راهکار ضدتحریمی عرضه نفت در بورس و فروش یک میلیون نفت خام سبک ایران در بورس انرژی، - کارشناس مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز با اشاره به شائبه های مطرح شده درباره بروز فساد گفت: بابک زنجانی محصول یک سازوکار غیرشفاف بود که در آن قیمت‏ها مشخص نبود و معلوم نبود نفت به چه کسی فروخته می شود و واسطه ها هم بدون ضمانت نامه نفت را تحویل میگرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، پس از موفقیت ایران در اجرای راهکار ضدتحریمی عرضه نفت در بورس و فروش یک میلیون نفت خام سبک ایران در بورس انرژی، اکنون زمان این است که شرکت ملی نفت با اصلاح برخی سازوکارها برای بخش خصوصی، در گام بعدی زمینه را برای تداوم عرضه و فروش نفت در این سازوکار فراهم کند.

در این راستا محمد شیریجیان، دکتری مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز در گفتگو با دانشجو به اصلاح شرایط مشارکت بخش خصوصی در عرضه های دوم اشاره کرده و ضمن بیان عملکرد مثبت شرکت ملی نفت گفت: در عرضه دوم، شرکت ملی نفت مهلت تسویه را افزایش داد.

طبق مصوبه پیشین، باید خریداران در ظرف 50 روز 80 درصد ارزی بهای نفت خریداری شده را تسویه می کردند ولی در دومین عرضه می توانند در 60 روز تسویه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ ضمانت نامه از خریداران نفت در بورس، مانع ظهور بابک زنجانی ها

اخذ ضمانت نامه از خریداران نفت در بورس، مانع ظهور بابک زنجانی ها