مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 11:502018-11-18اقتصادي

سیستم هایترا را چقدر می شناسید؟


یک کارشناس شرکت هایترا (HYTERA)گفت: از سیستم هایترا برای بخش امنیت عمومی، نفت و گاز، هواپیما و حمل و نقل استفاده می شود.

- یک کارشناس شرکت هایترا (HYTERA)گفت: از سیستم هایترا برای بخش امنیت عمومی، نفت و گاز، هواپیما و حمل و نقل استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، پروانه نیک نیم شامگاه گذشته (شنبه) در برنامه سمینار آشنایی با تکنولوژی DMR و کاربردهای آن در ارتباط بیسیم، اظهار کرد: در سال 1993 در شهر شنزن چین برای نخستین بار هایترا به دنیا معرفی شد.

این شرکت به عنوان تولید کننده تجهیزات رادیویی مختلف به خصوص در زمینه سیستم ­های ترانک آنالوگ و دیجیتال Tetra و DMR مطرح بوده و سیستم ­های گوناگونی در صنایع برق، نفت و گاز، مخابرات، مترو و براساس نیاز مصرف کنندگان ارایه می کند.

وی با اشاره به اینکه در سال 2006، سیستم هایترا به ایران معرفی و در سال 2010 بسیاری از تجهیزات هایتر آماده شد، افزود: این سیستم برای گسترش خود پس از اخذ مجوز دو شرکت در سال 2017 در انگلیس و کانادا روند کار خود را گسترش داد.

وی ادامه داد: هایترا دارای 91 دفتر نمایندگی در دنیا است و در بیش از 120 کشور پوشش دارد، همچنین نمایندگی آن در کشور چین به چهار هزار نفر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم هایترا را چقدر می شناسید؟

سیستم هایترا را چقدر می شناسید؟