مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 11:502018-11-18سياسي

بازنشسته ها رفتند؟


امروز یک روز پس از پایان مهلت قانونی تعیین شده برای خروج بازنشسته های شاغل از سازمان ها و دستگاه های مشمول قانون منع به کارگیری بازنشسته ها است و انتظار می رود که دیگر بازنشسته غیرمشمولی در سازمان ها حضور نداشته باشد.

- با این حال در این بین درباره زمان خروج بازنشسته ها اختلاف نظر وجود دارد؛ از سویی سازمان اداری و استخدامی و ظاهرا مجلس 26 آبان ماه را پایان این مهلت می دانند و از سوی دیگر سازمان بازرسی کل کشور معتقد است 15 آذرماه زمان پایانی خروج بازنشستگان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قانون منع به کارگیری بازنشستگان در تابستان سال جاری اصلاح شد و بر این اساس در اوایل شهریورماه به تصویب مجلس رسیده و 21 همین ماه مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت و در نهایت لاریجانی- رییس مجلس -در 24 شهریورماه سال جاری قانون منع به کارگیری بازنشستگان را که در یک ماده اصلاح شده بود، برای اجرا به رییس جمهور ابلاغ کرد.

با ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشسته ها قرار بر این شد تا در فاصله حداکثر دو ماه از لازم الاجرا شدن این قانون تمامی بازنشسته های شاغلی که مشمول استثنائات این قانون نمی شدند، سازمان ها و دستگاه های مربوطه را ترک کرده و با آن تسویه حساب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنشسته ها رفتند؟

بازنشسته ها رفتند؟