مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 11:452018-11-18سياسي

مشارکت و همیاری در اصلاح جامعه از مصادیق بارز در انتظار فرج حجت خدا به شمار می آید


دوران غیبت کبری امام زمان (عج)، دوران فراوانی شبهات و فتنه های مختلف است که باید مراقبت و هوشیاری لازم را داشت و این آگاهی را به همه جامعه اسلامی داد.

- مشارکت و همیاری در اصلاح جامعه از مصادیق بارز در انتظار فرج حجت خدا به شمار می آید ​یک کارشناس امور دینی گفت: دوران غیبت کبری امام زمان (عج)، دوران فراوانی شبهات و فتنه های مختلف است که باید مراقبت و هوشیاری لازم را داشت و این آگاهی را به همه جامعه اسلامی داد.

حجت الاسلام سیدعلی موسوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از شهادت امام حسن عسگری (ع) ولایت بر امت اسلامی به فرزند ایشان امام مهدی موعود (عج) رسید.

وی افزود: با توجه به دوران زندگی امام مهدی (عج) در بخش رصد و سخت گیری بر شیعیان، امام برای در امان ماندن از توطئه های دشمنان در غیب صغری به سر می بردند و از طریق چهار نایب خودشان با شیعیان در ارتباط بودند.

در غیبت صغری مسلمانان رفته رفته آمادگی جهت غیبت امام خویش پیدا کردند که سپس غیب کبری آغاز شد، در غیبت دوم به دلیل نبود نایب مشخصی، مسلمانان به علمای ربانی که علم و تقوا را یک جا داشتند، مراجعه می کردند.

این کارشناس دینی در ادامه به اهمیت غیبت کبری اشاره کرد و گفت: غیبت دوم که طولانی ترین دوره و مشهور به غیبت کبری است، زمانی بس مهم برای آزمایش مسلمانان به شمار می آید چرا که وقتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت و همیاری در اصلاح جامعه از مصادیق بارز در انتظار فرج حجت خدا به شمار می آید

مشارکت و همیاری در اصلاح جامعه از مصادیق بارز در انتظار فرج حجت خدا به شمار می آید