مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 11:402018-11-18حوادث

آماده باش هلال احمر برای زمستان


معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش هلال احمر در طرح زمستانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاهین فتحی در جلسه کمیته ویژه بررسی طرح زمستانی امسال که در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از هم اکنون طرح زمستانی خود را آغاز کرده و از 22 آذرماه نیز همزمان با دیگر دستگاه ها و پلیس آمادگی خود را ارتقاء خواهد داد.

وی با بیان اینکه در طرح زمستانی امسال 1243 پایگاه در سطح کشور فعال هستند، اظهار کرد: همچنین 1100 دستگاه آمبولانس و 364 دستگاه خودروی نجات نیز در طرح زمستانی امسال به همراه 24 فروند بالگرد آماده امدادرسانی و ارائه خدمات به شهروندان هستند.

فتحی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات امداد و نجات در طرح اربعین نیز اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح بیش از 120 هزار نفر در مرزها از خدمات هلال احمر بهره مند شدند.

وی افزود: علاوه بر سه پایانه مرزی چذابه، شلمچه و مهران همکاران ما در مرزهای میرجاوه، دوقارون و بازرگان نیز حضور داشته و اقدام به ارائه خدمات به زائران خارجی که از این مرزها وارد کشور شده بودند، کرد.

وی افزود: همچنین در ایام اربعین خدمات اسکان اضطراری برای برخی از زائرانی که در باران دچار حادثه شده بودند ارائه شد و مرکز پزشکی هلال احمر در کشور عراق نیز فعال بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش هلال احمر برای زمستان

آماده باش هلال احمر برای زمستان