مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 11:352018-11-18اقتصادي

توزیع چند مرحله ای «سبدهای حمایت غذایی» تا پایان سال + مبلغ پرداختی


مدیرکل مدیریت بحران کمیته امداد امام خمینی (ره) جزییات توزیع بسته های حمایتی غذایی برای مددجویان کمیته امداد و سایر نیازمندان را تشریح کرد و گفت: - توزیع چند مرحله ای سبدهای حمایت غذایی تا پایان سال + مبلغ پرداختی مدیرکل مدیریت بحران کمیته امداد امام خمینی (ره) جزییات توزیع بسته های حمایتی غذایی برای مددجویان کمیته امداد و سایر نیازمندان را تشریح کرد و گفت: 9 میلیارد تومان از طرف دولت برای توزیع سبدهای حمایتی غذایی در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آذر اسماعیلی افزود: بحث تامین نیازهای معیشتی محرومین جزو دغدغه های نهادهای حمایتی است.

درجهت رفع کمبودهای غذایی مددجویان تحت پوشش و سایر نیازمندان طی چند سال گذشته ،سبد حمایتی با کمک دولت طراحی و در اختیار این افراد قرار می گیرد.

وی ادامه داد: طی جلسات برگزار شده، سقف سبد حمایتی که امسال در اختیار مددجویان و نیازمندان قرار می گیرد؛ مشخص شد.

مرحله اول نیز تاکنون در اختیار نیازمندان و مددجویان قرار گرفته و تا پایان سال جاری طی چند مرحله این سبد غذایی را در اختیار این افراد قرار خواهیم داد.

مدیرکل مدیریت بحران کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه سقف اعتباری که توسط دولت مشخص شد 9 میلیارد تومان است که به تناسب تعداد مددجویان و تعداد خانوار تحت پوشش و نیازمندان توزیع خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع چند مرحله ای «سبدهای حمایت غذایی» تا پایان سال + مبلغ پرداختی

توزیع چند مرحله ای «سبدهای حمایت غذایی» تا پایان سال + مبلغ پرداختی