مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 11:352018-11-18اجتماعي

امسال هیچ عابری در همدانی فوت نکرده است


رییس اداره عملیات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان مهمترین عامل افزایش تصادفات در سال جاری را عدم رعایت حق تقدم و عدم توجه به جلو دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدجواد حسینی یکشنبه 27 آبان در شورای هماهنگی ترافیک شهرستان همدان، افزود: متأسفانه برخی از آمار تصادفات نسبت به سال گذشته افزایش داشته و این آمار نگران کننده و تأسف بار است.

وی ادامه داد: پلیس راهور همدان با همکاری نهادهای مختلف تمام تلاش خود را در راستای کاهش آمار تصادف انجام داده است که این تلاش کافی نیست و باید فرهنگ رانندگی در مردم نهادینه شود.

حسینی با بیان آمار تصادفات در سالجاری خاطرنشان کرد: در 6 ماه نخست امسال 21 فقره تصادف منجر به فوت اتفاق افتاده که نسبت به سال قبل یک فقره کاهش داشتیم اما با توجه به دو تصادف شدیدی که امسال رخ داده آمار افراد فوت شده بیشتر از سال قبل است.

وی اظهار کرد: تعداد متوفیان در سالجاری 24 نفر است که نسبت به سال گذشته 9 درصد افزایش داشته و تعداد افراد مجروح در تصادفات منجر به جرح در معابر درون شهری 942 نفر بوده که 111 نفر نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

حسینی با بیان اینکه تصادفاتی که منجر به خسارت شده 75 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، تصریح کرد: در تصادفات منجر به فوت امسال 2 راننده، 7 سرنشین و 5 راکب جان خود را از دست د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال هیچ عابری در همدانی فوت نکرده است

امسال هیچ عابری در همدانی فوت نکرده است