مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 11:352018-11-18سياسي

درخواست «اژه ای» از «ظریف» برای ارائه اسنادش درباره پولشویی


سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به حضور اژه ای معاون اول قوه قضاییه در جلسه این فراکسیون گفت: آقای اژه ای در مورد اظهارات وزیر خارجه درباره پولشویی تاکید داشت که باید ظریف توضیح دهد و اسناد خود را ارائه کند.

- نقوی حسینی با اشاره به سخنان اژه ای در فراکسیون ولایی بیان کرد درخواست اژه ای از ظریف برای ارائه اسنادش درباره پولشویی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به حضور اژه ای معاون اول قوه قضاییه در جلسه این فراکسیون گفت: آقای اژه ای در مورد اظهارات وزیر خارجه درباره پولشویی تاکید داشت که باید ظریف توضیح دهد و اسناد خود را ارائه کند.

در این باره نامه نوشتم و گفتم که اگر این جملات از سوی ایشان است، توضیحات و اسناد وی اخذ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسین نقوی حسینی در توضیح جلسه صبح امروز فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: این جلسه با حضور حجت الاسلام اژه ای معاون اول قوه قضاییه برگزار شد که در ابتدای جلسه نمایندگان دیدگاه های خود را مطرح کردند.

به گفته وی عمده ترین مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان در این جلسه تشکر و قدردانی از ورود و برخورد قوه قضاییه در مبارزه با اخلال گران نظام اقتصادی و دانه درشت ها، ضرورت برخورد با دانه درشت ترها همچون رییس سابق بانک مرکزی به عنوان عامل اصلی بی نظمی های اقتصادی، ضرورت مقابله ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست «اژه ای» از «ظریف» برای ارائه اسنادش درباره پولشویی

درخواست «اژه ای» از «ظریف» برای ارائه اسنادش درباره پولشویی