مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 11:212018-11-18دانش

منشور حقوق شهروندی باید در دانشگاه ها اجرایی شود


منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون منشور حقوق شهروندی گفت: منشور حقوق شهروندی، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به لزوم آموزش منشور حقوق شهروندی به دانشجویان در دانشگاه ها گفت: حقوق شهروندی یک حرکت وسیع در دانشگاه هاست و باید اجرایی شود.

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون منشور حقوق شهروندی گفت: منشور حقوق شهروندی، اجرای برنامه های کشور در بخش های مختلف است؛ از این منشور می توان به عنوان بخشی از حقوق مردم و حق الناس اشاره کرد و ما براساس ضوابط شرعی و فقهی باید حقوق مردم توسط مسئولان را مدنظر داشته باشیم.

وی افزود: برای اینکه ما بتوانیم خدمات خوبی در بخش های مختلف منشور حقوق شهروندی به مردم دهیم ابتدا باید آنان را تحت آموزش های لازم قرار دهیم و برنامه هایی را نیز در نظر بگیریم.

همچنین برای اجرای این برنامه ها به وزارت علوم و دانشگاه ها ابلاغ شده که نماینده هایی را برای پیگیری تحقق منشور حقوق شهروندی تعیین کنند و گزارش فعالیت های خود را نیز ارائه دهند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به لزوم آموزش منشور حقوق شهروندی به دانشجویان در دانشگاه تصریح کرد: از آنجایی که دانشجویان نیازمند آموزش در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشور حقوق شهروندی باید در دانشگاه ها اجرایی شود

منشور حقوق شهروندی باید در دانشگاه ها اجرایی شود