مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آبان 1397 ساعت 11:152018-11-18اقتصادي

رشد پاسخ مثبت به استعلامات محیط زیستی در استان تهران


معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران از افزایش میزان پاسخ به استعلامات واصله به این اداره کل در شش ماهه اول سال 97 و روند رو به رشد پاسخ مثبت به این استعلامات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهرداد کتال محسنی گفت: در شش ماهه اول سال 97 تعداد 1018 استعلام محیط زیستی به این اداره کل واصل شده که از این بین با 715 مورد موافقت، 278 مورد مخالفت و 25 استعلام نیز کماکان در دست بررسی است.

معاون فنی محیط زیست استان تهران ادامه داد: برابر ارزیابی صورت گرفته طی سال های 92 تا پایان سال 95 از مجموع تعداد استعلام های واصله درباره صدور مجوزهای زیست محیطی، پروانه بهره برداری، احداث، افزایش ظرفیت تولید تقریبا با حدود 41 درصد از این استعلام ها از سوی محیط زیست مخالفت شده و 59 درصد مورد موافقت قرار گرفته است.

وی افزود: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با دستگاه ها و سازمان های صادرکننده جواز تاسیس و پروانه بهره برداری از جمله وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و متولیان شهرک های صنعتی و متولیان اقتصادی و توسعه ای نظیر استانداری، خانه صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی و هماهنگی های به عمل آمده با سازمان حفاظت محیط زیست جهت اصلاح قوانین، ضوابط و مقررات به منظور رفع موانع تولید و تسهیل در سرمایه گذاری در سال حمایت از کالای ایرانی و تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد پاسخ مثبت به استعلامات محیط زیستی در استان تهران

رشد پاسخ مثبت به استعلامات محیط زیستی در استان تهران